Klantenservice

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
Veelgestelde vragen
1 Verzendservice

In de verzendservice is het volgende inbegrepen:

  • uw geschenk wordt extra verpakt in een verzenddoos.  Eén geschenk per verpakking.
  • wij voegen een adreslabel toe op elk geschenk op basis van de aangeleverde adressen. Enkel adressen aangeleverd in de excel template die u hier kan vinden worden aanvaard. 
  • wij brengen uw geschenken naar bpost die de verzending zal doorvoeren.
  • Enkel verzending naar adressen in België is inbegrepen.  Indien u wenst te versturen naar het buitenland, gelieve een vrijblijvende offerte aan te vragen.

Indien het pakket niet geleverd is omwille van fouten in het adressenbestand, dan moet u zelf zorgen voor een nieuwe verzending.  Wij kunnen het pakket ook opnieuw verzenden naar het juiste adres, maar deze kosten moeten worden vergoed.  Het is dus belangrijk om uw adressen goed te controleren.  MILA bvba maakt geen enkele wijziging aan de door u aangeleverde adressen.

Indien het pakket niet wordt geleverd en het adres is correct, dan nemen wij contact op met bpost om dit verder te laten onderzoeken.

De verzendkosten voor verzendingen binnen BELGIË zijn inbegrepen in de prijs.  Wij verpakken het geschenk, met extra bescherming (noppenfolie) indien nodig, in een verzenddoos, wij kleven het adres op het pakket en zorgen dat het pakket wordt afgeleverd aan bpost en wordt verstuurd.

Er bestaat een optie om nog een persoonlijke boodschap toe te voegen bij uw geschenk.  Dit kan u kiezen bij uw artikel inclusief de tekst op het kaartje.

U kan een persoonlijke boodschap op een kaartje toevoegen.  Alle kaartjes zijn wel identiek voor alle geschenken die u bestelt.

2 Personalisering
3 Problemen met account of paswoord

Wij hebben een volledig nieuwe webshop gebouwd op een nieuw platform.  We slagen er jammer genoeg niet in om uw gegevens van de vorige website over te zetten naar de nieuwe omdat alle velden niet 100% overeenkomen.

Als u nog geen bestelling hebt geplaatst op deze webshop na 15/9/2020 vragen wij u, om een nieuwe account aan te maken.

Wij danken u voor uw begrip.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »